Košarica (0)
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 100 EUR
Košarica (0)
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 100 EUR
  • Domov
  • / Vračilo izdelka

Vračilo izdelka

V skladu z 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih artiklov trgovcu na elektronski naslov annitrgovina@gmail.com sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Potrošnik artikel vrne v 14-ih dneh od dneva ko sporoči, da od pogodbe odstopa.  Strošek, ki ga ima kupec zaradi odstopa od pogodbe, je strošek vračila artiklov.

Vrnjeni artikli morajo biti brez znakov uporabe, z vsemi etiketami. Vračilu mora biti priložena fotokopija računa in številka transakcijskega računa, kamor trgovec vrne kupnino. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške, jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v 14-ih dneh od argumentiranega obvestila s pojasnilom o napaki.

Trgovec kupcu za vrnjene artikle trgovec najkasneje v 14-ih dneh od prejema sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vplačani znesek. Promocijske kode in ostali popusti se kupcu ne vrnejo. Vračilo kupnine trgovec nakaže na transakcijski račun kupca. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne na naslov RES VEM d.o.o., Ulica heroja Staneta 9, 3310 Žalec, zraven pa priloži OBRAZEC ZA VRAČILO NOVEGA ARTIKLA.

V kolikor se kupec artikel naroči in ga že uporablja, po tem pa se na artiklu pojavi napaka, ima kupec možnost reklamirati artikel. Artikel trgovec vrne dobavitelju, ta pa opravi strokovni pregled. V primeru tovarniške napake na izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe, se reklamacija takoj odobri. V primeru neupravičene reklamacije trgovec izda odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca.

Preden kupec vrne artikel, ki ga želi reklamirati, mora izpolniti reklamacijski zapisnik in ga priložiti k reklamiranem izdelku skupaj z originalnim računom. Reklamacije se pošljejo na naslov RES VEM d.o.o., Ulica heroja Staneta 9, 3310 Žalec, skupaj z REKLAMACIJSKIM ZAPISNIKOM.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med trgovcem (ponudnikom) in potrošnikom (naročnikom) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Varovanje osebnih podatkov

Trgovec osebne podatke kupcev upravlja v skladu z ZVOP-1. Trgovec za nedoločen čas hrani kupčeve: ime in priimek, e-poštni naslov, telefonsko število, naslov za dostavo, državo prebivališča in arhiv komunikacije s trgovcem.

V kolikor je potrebno, trgovec podatke posreduje podjetju, odgovornemu za pošiljanje izdelkov.

Z nakupom v spletni trgovini kupe dovoljuje, da trgovec shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih, ponudbah, pošiljanju vabil na dogodke, segmentacijo strank, anketiranje, statistične obdelave. Trgovec se zavezuje, da podatki kupca v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščeni osebi.

V primeru, da se kupec ne želi obveščanja o novostih, ponudbah ipd., se po izpolnitvi spletnega naročila hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo s poznavanjem številke računa in številke naročila.

Spletna trgovina lahko samodejno zbira podatke o: IP naslovu, vrsti brskalnika, imeni domen, času dostopanja na spletno trgovino in naslovov spletnih strani v spletni trgovini kupca.

Kupec oziroma obiskovalec spletne strani sta za varovanje osebnih podatkov odgovorna tudi sama. Poskrbeti morata za varnost elektronskega naslova, uporabniškega imena, gesla in ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika.

Varstvo otrok

Trgovec ne sprejema naročil in osebnih podatkov od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok ali nima poslovne sposobnosti, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev, skrbnikov ali zakonitih zastopnikov.

Prav tako trgovec tretji osebi ne izdaja podatkov, sprejetih od otrok, z izjemo staršev oziroma skrbnikov. Trgovec ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali vsebin, ki so škodljive za otroke.

Komunikacija

Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala: transparentno in nedvoumno oznako, da gre za oglasno sporočilo; pošiljatelj oziroma trgovec bo jasno razviden; akcije, promocije in ostale tržne tehnike bodo kot takšne označene. Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Oglasna sporočila trgovca bodo jasno ločena od iger in tekmovanj.

Odveza odgovornosti

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Nakup preko spleta pomeni pogodbo, sklenjeno na daljavo. Zakon o varstvu potrošnikov določa, da lahko potrošnik v 14 dneh od dneva nakupa izdelek vrne brez navedbe razloga, pri tem pa ga bremenijo le stroški transporta.

Na podlagi Direktive 2013/11/EU o alternativnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) lahko potrošnik in spletni trgovec (v nadaljevanju ponudnik) spor glede kupljenega blaga  rešita s postopkom izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Potrošnik se preko spleta pritoži na platformo za spletno reševanje sporov (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL). Ta omogoča, da se spor reši hitro in enostavno. Najprej mora pritožnik vložiti pritožbo. Po vložitvi pritožbe glede blaga, kupljenega na spletu, platforma potrošnika obvesti, da je pritožba vložena. Nato se s ponudnikom dogovorita o izvajalcu IRPS (izvajalec izvensodnega reševanja sporov), s pomočjo katerega bosta reševala nastali spor.  Izvajalci so objavljeni na seznamu Evropske unije (http://www.mgrt.gov.si/nc/si/medijsko_sredisce/novica/10782/).

Omejitev odgovornosti

Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna kot vir splošnih informacij.

Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo. V primeru spora si prizadeva sporazumne rešitve. Vsako morebitno pritožbo naj kupec naslovi na kontakte, objavljene na spletni strani.

Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične, tekstovni material pa informativne narave. Kupec mora upoštevati navodila, priložena artiklu. Kupec lahko na morebitne napake trgovca kadarkoli obvesti.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvetila.

Spremembe Pravil in pogojev poslovanja

V primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine, in v primeru sprememb lastne poslovne politike, trgovec spreminja in/ali dopolnjuje Pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pravil in pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Trgovec posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Pravila in pogoje poslovanje je sprejela lastnica podjetja RES VEM d.o.o., Valerija Resnik Čakš, v Žalcu, dne 11.07.2019.

 

Prijavite se na naše novice?

Prijavite se na e-pošto, da boste pravočasno obveščeni o najnovejših trendih, novih prihodih in ekskluzivnih ponudbah.

* Strinjam se s prejemanjem email sporočil
Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje RES VEM d.o.o. interno obdeluje moje osebne podatke, ki sem jih vpisal/a v spletni obrazec in jih uporabi za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije, za interne analize ter statistične obdelave. Prejemnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil s strani podjetja. Odjava ali izbris podatkov je možno prek e-maila trgovinaanni@gmail.com
Copyright © 2019 - 2024 TRGOVINA ANNI, Vse pravice pridržane.